Skönt hektisk ledig dag

Intensiv dag idag.
Startade tidigt i morse med tvätten. Sen bar det av mot jobbet och jag skulle reda upp det här med min lön. Det visar sig att jag har fått för lite betalt. Underbart att jag kommer att få extra pengar vid nästa löning. Men katastrof att mina timmar inte stämmer. Tror det här har hänt fler gånger. Från och med nu kommer jag att ha stenkoll. Jag lovar er. Sen bar det av mot Falkenberget. Förmiddagsfika och lunch med mamma.Sen hämtade jag upp min nästa date, C-J-L. Vi intog Select men min perfekta gråa ryamatta fanns inte där heller. Inte heller det där helt klockrena soffbordet som jag ska ha. Vilken besvikelse! Vet inte var jag ska leta mer.. Vi avslutade med en lång och go fika. Jag åkte tillbaka hemåt, städade och förberedde för te-mys med Helena. Och nu ska jag alldeles strax förbereda mig inför skönhetssömnen. Förkylningen är inte bättre idag.
Jag känner mig utmattad!



Helt fantastisk klänning från Acne - Give it to me baby


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tinan

Låter ju som en supermysig ledig dag! Vilken tur att det löste sig med lönen för dig också, dåligt att det blev såpass mkt fel i timmarna, men bra att det ska kompenseras!



Go girl! :)

2008-11-04 @ 21:40:29
Postat av: Chris

Självständiga kvinnor betalar själv har jag hört ;)

2008-11-04 @ 21:45:53
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Tinan: Jaja, nu jäklar är det kontrollering av timrapporten och lönespecifikationen som gäller varje månad.. Man ska inte låta sig luras..



Chris: Återigen känsligt.. :-p

2008-11-04 @ 22:37:48
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Chris

Känslig = kittlig? :P

2008-11-04 @ 23:51:53
Postat av: Alicia

Chris: Men jisses så fel det blev.. OOOOkänsligt skulle det ju stå.. ;-) Jag måste varit stressad på jobbet när jag skrev det.. :-p

2008-11-05 @ 00:13:00
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Chris

Eller disträ kanske? Smått drömmande? Vem är det nu som dansar i dina drömmar? ;P

2008-11-05 @ 18:52:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0