Känslan i magen är bra idag.

Har varit dåligt med uppdateringar om mitt liv på sistone. Mitt liv har bestått av jobb, jobb och åter jobb. Jobbar 6 dagar i veckan numera. Allt för att tjäna in lite extra pengar. Men nu börjar jag känna mig grymt sliten. Jobb ikväll också, sen är jag ledig imorgon!

Gårdagens festligheter blev lyckade. Tjejsnack, skvaller, mat, vin och drinkblandning på hög nivå på vår lilla förfest. Lagom sliriga knatade vi ner mot stans nattklubb. Kvällen blev inte alls som jag tänkt mig. Något som jag inte räknat med hände.. Jag träffade honom. Han som är i mina drömmar. Konstant. Han som jag aldrig lyckas släppa taget om. Han som jag trots allt tappat hoppet om att få se, prata med och ta i igen. Målaren. Efter intensivt kram-kalas i en halvtimme ungefär var jag nog den lyckligaste flickan i världen. Jag kan inte beskriva hur bra min mage mådde. Jag kunde inte sova, så lycklig var jag. Underbart!

Tack Martina för en riktigt bra kväll! Detta ska göras om utan tvekan! 



Sweetheart


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: M

Låter väldigt spännande!

Du får uppdatera mig, vem är den lycklige, Kör hårt!!

Roligt att ni hade en trevlig kväll ha det gott.Kram

2008-11-09 @ 21:46:59
Postat av: Tinan

=)

2008-11-10 @ 06:23:38
Postat av: Alicia

M: Ska jag göra en vacker dag. Det är en ganska lång historia kan man säga. Kram kram.



2008-11-11 @ 00:28:42
URL: http://mybubble.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0