Jag är en prinsessa!


Åtta timmar kvar. Sen är det helg. Och LEDIGHET!
Unbelievable! Det ska bli underbart!
När var jag ledig en hel helg senast?!

Jag är en prinsessa.
Han sa det.
Jag ska leva på det ett tag.



Disney Princess


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Theres

Visst e han världens finaste tomtenisse =P världens finaste men små jobbigaste också just nu när han e förkyld. Skönt med ledig helg, själv är man ledig varje dag, eller ledig kanske man inte är. Det är fasen ett 24 timmar/dygn jobb att ha en liten en.

Ha det bäst =)

Kram

2008-11-28 @ 23:48:13
URL: http://tpa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjena Prinsessan

Måste räffas och få en uppdatering.....nyfiken blir man ju!

Håller som bäst på med examensarbetet, sönderstressad, magkatarr men men snart så....

Vad önskar prinseesa till julgåva, är du ledig något före jul så vi kan fortsätta den årliga traditionen

Kraaaaaam Fru M

2008-12-01 @ 13:09:21
Postat av: Alicia

Jo, ag är ledig lite före jul. 17 dec, 18 dec, 20 dec, 21 dec, 22 dec, 23 dec kan jag! Hur har ni det? Är det min tur att ha det hemma hos mig? Jag har dålig koll.. Hur mycket ska vi köpa julklapp för?

Du får inte stressa allt för mycket vännen! Magkatarr är en varning och den ska man ta på allvar. Nu blev jag orolig. Vi får försöka ses över en kopp te någon dag.

Stor kram!!

2008-12-01 @ 22:01:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0