Congrats



Grattis till Zlatan och guldbollen.
 
Fast störst Grattis till min storebror som fyllde jämt idag. Tro mig det har firats. Som sig bör.
Har varit på mitt jobb med la familia och ätit massor med god mat och druckit gott. Helt underbart måste jag säga.

Jag har en konstig obehaglig känsla i min mage. Jag tror det beror på målaren. Han tar upp mycket av mina tankar. Jag tror inte att det är så bra egentligen. En sak till som gör orolig i magen är PU-samtalet imorgon med receptionschefen. Egentligen borde jag inte vara nervös. Hon berömmer mig alltid och säger att jag är duktig.
Jag känner mig lite ur balans. Why?

Ska vila mig lite i soffan med lite skön musik och sen blir det ett besök i drömmarnas värld. Det blir nog bäst så.


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tinan

Ständigt denna Zlatan...när ska folk tröttna på honom!?



Kul att ni verkade haft en trevlig kväll igår!

Det är dock jobbigt med obehagliga känslor i magen, när dom bara dyker upp och rubbar hela ens sinnesro. Usch för dom. Jag hoppas att en god natts sömn fick din magen på andra tankar. :)



Kram på dig vännen min!



Ps. Jag är glad att du finns - bara så du vet.

2008-11-18 @ 14:54:53
Postat av: Mr.D

Håller med...Zlatan hit o dit. Men faktum är att Zlatan vinner dessa priser pga dålig konkurrens. Vi har alltid haft några st, minst 2-3 spelare som hållit högsta klass. Nu har vi bara en som är där uppe, och därför vinner han ju naturligtvis rätt enkelt år efter år. För bara några år sedan så vann inte Henke guldbollen trots att han fick guldskon (bäste målgörare i europa). Det fick han inte pga att Patrick Andersson vunnit Championsleague med Byern Mynchen. I år hade defenitivt Henke vunnit guldbollen om han gjort den bedriften, eftersom det inte finns någon svensk spelare som gjort något speciellt alls i år. Det är bara Zlatan som vunnit något och varit en betydelsefull spelare för sitt lag i år. För bara några årsedan krävdes det väldigt mycket mer än en enhemsk titel för att lyckas vinna guldbollen. Vilket betyder att det är enklare att vinna guldbollen nu pga att svenska spelare håller sämre klass än för några år sedan.

2008-11-18 @ 16:03:55
Postat av: Alicia

Tinan och Mr D: Ni må ha rätt om Zlatan. Båda två. Men snygg är han i alla fall. Det går inte att komma ifrån.. =) Och jag är glad att ni finns, båda två! Bäst bäst bäst!

2008-11-19 @ 00:38:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0