Was that the last kiss goodbye?


Jo, jag vet.. Dålig på att uppdatera om vad som händer i livet. Men det är mycket tankar i huvudet som florerar nu. Och jag vet inte hur jag ska få ner dem i skrift på ett bra sätt.

Men jag kan i alla fall börja med att tacka kära Martina för i fredags. Vi hade en bra kväll förutom att maten var katastrof. Den åkte tillbaka. Skandal verkligen. Skrattretande egentligen. Tur att sällskapet var desto bättre.. ;-) Vi får göra såna här saker oftare! Kvällen avslutades med ett besök hos Björnen. Det bara blev så. Att vara tillbaka i hans armar, att uppleva hans spontanitet och humor var helt underbart. It's all coming back to me...
Jag har insett att hur mycket jag än försöker lämna "oss" bakom mig så kommer det alltid att finnas speciella känslor för honom. Oavsett om det någonsin kommer att bli vi igen eller inte.
Det som jag njuter av just nu är att det faktiskt var han som erbjöd mig att få komma över och att faktiskt han ringde mig inatt igen. Förvisso ville han bara förklara sin besvikelse över något som inte ska skrivas om här. Jag blir ändå inte klok. Too complicated.

Jobb igår, 12-24. Utgång efter jobb. Jag fick höra ord som fabolous. Härligt. Men det var absolut inte så jag kände mig. Men man bör ändå suga åt sig. Jag blev meddelad av Mexikanarn att målaren var på platsen. Kanske var lika bra att jag aldrig såg honom. Istället avslutade jag kvällen med ett snabbt samtal med Mr. Väktare som jobbade som krogvakt kvällen till ära. 

Dagen idag har spenderats i päronens trädgård i en solstol. Strandpromenad och glass med C-J-L har också hunnits med. Nu är det dags att stänga av alla tankar ett tag och låta skönhetssömnen ta över. Imorgon är det jobb i receptionen. På min lediga dag. Puh!

image215

Reflections




Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: C

Ledig dag är till för att man ska vara ledig, till och med Gud vilade och jag ;)

2008-05-12 @ 14:00:40
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Förvisso.. You've got a point!

2008-05-12 @ 16:00:49
Postat av: C

A point? Got lots of em ;)

2008-05-12 @ 17:56:25
Postat av: Bloggföreståndarinnan

C: Äh.. Inte bli självgod nu.. ;-)

2008-05-12 @ 22:08:30
Postat av: C

Självgod = Ärlig? ;) Fast synden straffa sig själv, vet inte heller vad ledighet är tydligen, för jag ska också jobba på min lediga dag.

2008-05-12 @ 23:19:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0