Let the party begin!

Äntligen är jag färdigjobbad för denna veckan! Det betyder ledighet heeeela helgen! Jag minns inte sist jag var ledig en hel helg. Sjukt. Jag försöker att inte ha stora förhoppningar. Men det är svårt. Ikväll blir det lite vin minsann med några tjejer (och killar?!) hos Lisa. Imorgon hoppas jag på shopping med älskade Tinan och på kvällen är det stora festligheter på gång med C-J-L och Helena (och alla andra som vill följa med förståss, någon?! =)). Bättre kan det inte bli!

Livet leker idag känns det som. Fick hämtat ut mina chinosar från MQ som inte höll den kvalitén som jag trott och min ring hade kommit som jag beställt. Underbart! Bildbevis kommer! Och hela helgen är fylld av roliga saker. Hur kan man inte vara glad?!

Dags att byta om och dra sig mot första stoppet hos Helen innan vinpartyt hos Lisa kan börja!
Ciao!

image224

Läppglans? What... nää, inte då! ;-)

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Hanna

Alskar den dar bilden :)

2008-05-25 @ 12:34:57
URL: http://theobsession.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0