Is it Good or Bad?

Partyhelgen är över. Over and Done.
Den blev lyckad! Fredagskvällen var väl mindre bra egentligen, men lördagen med alla dess händelser väger upp det hela. För lördagen var helt perfekt!

Dagen började med en runda på stan och lunch med Tinan. Tina hittade fina jeans medan jag fick nöja mig med strumpbyxor inför kvällens bravader. Om man vill shoppa loss är inte lönehelgerna i denna staden att rekommendera. Proppfullt precis överallt. Ännu värre blir det när alla turister kommer och invaderar!
Lördagen fortsatte med pizza, vin och mys med C-J-L och senare ännu mer vin med J och yrvädret H. Tjejsnack och skvaller, precis som det ska vara när 4 tjejer kommer ihop sig och dricker vin.

Väl in the club hade vi riktigt roligt! Discodans, öl och span. Alla mina span var där. Unbelievable! Jag visste knappt var jag skulle titta. Fast Mr. Painter vann. Stort. Hela jag blir skakig när jag ser den grabben. Det verkade som att han inte har lämnat allt bakom sig heller och det kändes skönt. Vi befann oss hela tiden på nära avstånd under precis hela kvällen. Enligt både C-J-L och H fanns det ingen tvekan om att han tittade efter mig precis hela kvällen. Och det kände jag att han gjorde. Man märkte att han pratade om mig med sina kompisar som tyckte att vi skulle komma och dansa med dem. De hade stenkoll på mig.. Men han tror nog att jag fortfarande är arg på honom. Egentligen borde jag vara det. Men jag kan inte. Han vågade sig fram och gav mig en kram på dansgolvet. Jag försökte visa för honom att jag inte är långsint genom att krama lika ömt tillbaka. Men mer än så blev det inte den kvällen. Han vågade inte. Jag vågade inte. På grund av det som hänt. Men med tanke på att vi inte har haft någon kontakt sen det där hände i januari får jag nog se det som ett framsteg till något mer igen. Det var C-J-L och H's teori. Och jag vill verkligen tro på det. Det kändes positivt. För varför kollar man efter en tjej en hel kväll som man absolut inte är intresserad av? Då ignorerar man den personen så mycket som  man bara kan för att inte sända ut fel signaler, eller? 

Nej det var positivt det som pågick under kvällen.
C-J-L fick smak för grannen. Som också kollade på oss väldigt mycket. Det kändes som att han sökte våra blickar för ett litet samtal. Men dum som jag var hälsade jag bara och prioriterade ett telefonsamtal.. Och sen blev jag för blyg för att gå fram trots hans spanande. Men grannen får vi fixa. Han är tämligen intressant.. ;-)

Idag har det varit en soft dag. Brunch med C-J-L på stan, mjukglass på torget i solen och slutligen lite firande av mamma med blommor och pizza. Perfekt dag! Jag är helnöjd med helgen som gått. Nu är det dags att ladda upp inför morgondagen då det blir en lång dag på jobbet i receptionen och sedan restaurangen.


Ciao!


image225

Mitt senaste ringköp - Succé



 


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0