Fjollträsk i stora drag...

Några dagar sedan jag uppdaterade nu. Tiden har spenderats flitigt i Stockholm. Det var äntligen dags för julklappen frn våra chefer. Första dagen spenderades på Hasseludden och spa't där. På kvällen serverades vi femrätters med öl och diverse vin. Riktig upplevelse eftersom kocken som lagade allt stod i mitten och tillagade all mat samtidigt som vi satt och tittade på och kunde följa med i allt han gjorde och föra ett samtal med honom.
Nästa dag checkades det in på nästa hotell. Närmsta granne blev Spy Bar. Alltså mitt i hjärtat av Stureplan. Dagen spenderades med att sitta på en uteservering i solen och dricka rosé. Hur gott som helst att inte springa runt någonstans och inte behöva känna någon stress. Bara vara. Och njuta.
Kvällens stora höjdpunkt var ett besök på en av Melkers restauranger; Grill. Där serverades vi trerätters och goda viner till det. Jag fick den stora äran att välja ut vinerna till middagen. Fint. Läget utnyttjades! ;-)
Fast middagen i sig imponerade oss faktiskt inte speciellt mycket då vi har både bättre mat och service på vårt egna jobb.

Kvällen avslutades på stureplan där vi fick uppleva köttmarknaden, spana in onyktra kändisar och dansa loss!


Idag är man tillbaka i verkligheten igen. Hemma i lägenheten. Ensam och trött.

Jag har fått en ny granne. Jag hoppar innerligt på att det är en snygg och trevlig kille i rätt ålder.. Håll tummarna!


Ikväll kan det nog bli en tripp till hemstaden. Kanske. Kanske inte. Det beror kvällens erbjudanden.. =)


Nu ska jag ta mig till tvättstugan och hänga upp tvätten! See you soon!


image206

Världens vackraste?


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0