Another day goes by...


Tidig morgon och lång dag på jobbet. Kändes det som i alla fall!
Sitter här i soffan och laddar upp inför träning. Dricker smoothie med hallon och björnbär innan det är dags för lite Core och Bodypump. Jag känner absolut inte för att träna idag, men jag vet att jag kommer att få ångest om jag inte går dit! Jag vet att det kommer att kännas skönt när jag väl är där och för att inte tala om efteråt!
 
Jag och Tina ska ut och resa ihop! Hela vägen ner till Malmö. Spännande att se hur det kommer att gå för oss i storstan. Kan bli hysteriskt roligt. Jag längtar! Ska försöka ragga upp vår älskade Fia för en fika tänkte vi.. Vad tror hon om det? =)

Nu ska jag plocka fram träningskläderna!
Pepp till mig själv och er där ute!

image212

Summer is here?




Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Jannike

Mm, sommarn är här! :D

2008-05-07 @ 20:56:44
URL: http://iingensoldat.blogg.se
Postat av: C

Oh Malmooee, rena rama utlandet, nästan iaf ;) Som de säger, Har du sett malmö har du sett världen hahaha...

2008-05-08 @ 10:17:16
Postat av: Bloggföreståndarinnan

C: Hahaha.. jo men precis, nästan Danmark i alla fall.. ;-)

2008-05-08 @ 15:40:38
URL: http://mybubble.blogg.se
Postat av: C

Förresten varför malmoe & inte Helsingbourg? Jag är förvånad, Mycket förvånad ;)

2008-05-11 @ 20:14:07
Postat av: Bloggföreståndarinnan

C: Jo men HBG kan vi ju nu! Vi måste vidga våra vyer! =)

2008-05-11 @ 22:04:06
URL: http://mybubble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0