Sköna söndag?!


Deppig söndag idag. Precis skrämt upp mig med en Wallander-film. Känner mig ensammast i världen. Tröstar mig med kladdkaka och får ännu större ångest. Gick på spa tidigare idag för att pigga upp mig lite. Avslappnande. Fast ensamt igen.

Blev snabb utgång efter jobbet. Hamnade i sällskap med några grabbar som köpte in både helrör och champagneflaskor, men jag höll mig lugn. Skönt. Annars hade demonerna tagit död på mig idag. Pratade med Björnen två gånger igår. Jag blir inte klok. Aproppå demoner. Det är ju han som alltid tjatar om dem. Nåväl. Nu sova. Jobb imorn igen. 10-22 står det på schemat. Tröttsamt. But hey - Thats life!

 

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0