Mycket prat och ingen verkstad


Matt. Förkyld. Rastlös. Men orklös. Hur är det möjligt?!
Igår åkte jag äntligen och hämtade min ögonsten, bilen. Känns skönt att ha den tillbaka. Blev en sen utgång igår med några kollegor från jobbet också. Fina gäster kommer sent har jag hört.. ;-)
Jag spenderade kvällen genom att ha ett givande samtal med en mycket intressant person. Han är en såndär bra människa som har mycket bra svar på alla mina förvirrade frågor. Det jobbiga är bara att han är kompis med Mr. Painter... Aproppå målaren, honom har jag inte sett till på hur länge som helst. Lika bra det kanske eftersom jag borde ha lagt honom bakom mig för längesen. Konstigt hur vissa bara kan fastna i en sådär.

Idag är en allmänt slö dag. Jag ska snart ta mig samman och åka och handla. Väntar på besked på H om hon kommer att komma tillbaka från storstan ikväll. Så planen inför kvällen är långt ifrån klar.. Ovisst och jobbigt att inte veta vad man ska ställa in sig på kan jag känna..


Imorn ska jag försöka att ge mig på att träna lite. Om jag vaknar i tid. Trotsa förkylningen. Hade tänka att kanske spa'a med Mr. D imorn också. Men frågan är ju hur bra det är för förkylningen.. Får se hur det blir med det. Annars får det bli djupa samtal över en kopp istället.. ;-)

Dags att ta tag i dagen! Finally!


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0