Heaven & Earth


Dagen började med jobb kl 8 i morse. Jag slutade 15.45, en kvart tidigare alltså för att jag skulle hinna gå på Bodypump-passet i eftermiddag. Jag pressade mig mer än aldrig förr. La på ett extra kilo på hela passet. Kände mig stolt som tappert kämpade på även om det var skakigt i mellanåt. Löpte en halv mil på bandet efteråt. Måste träna upp min kondition på riktigt nu. Imorgon blir det träning igen hade jag tänkt mig. Mellan arbetspassen 15-18. Blir Core och så gymmet. Dryg dag imorn.

Planerna smids för fullt inför påskdagen då det blir festligheter igen. Ska bli skoj! Kan undra vad man ska hitta på för outfit bara.. Något tips någon?

Har noll inspiration just nu. J har åkt iväg på semester nu. Så jobbet känns otroligt trist. Men det är bara att vänja mig. Han sa upp sig förra veckan. Nu blir han klädkille på heltid. I wish I could too. Att jobba i butik vore hur soft som helst. Väldigt trevligt. Istället får jag bittert slita vidare på mitt jobb. Blir kanske avdelningsbyte om jag har riktigt tur. Jag ska prata med min chef om det först bara. Men jag är rädd för att han ska ta illa vid sig och bli sur och börja behandla mig orättvist för att jag drar mig vidare. Nåväl. Jag behöver ett byte. Det är klart och tydligt.

Nu vidare mot sängen. Förhoppningsvis blir det inget kaffe med Mr. Väktare. Jag pallar nog inte. Vi får se.

image166

Heaven & Earth 1666 kr - Why so much money?


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Oj, vad kan det då vara för avdelning du vill till?!? *hmm*
Men varför inte - herregud - man måste förnya sig!

Kram på dig!!

2008-03-19 @ 08:42:47
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Jo, blir nog ett snack med chefen denna veckan. Jag måste, måste, måste! För min egen skull! KRAM

2008-03-19 @ 08:45:14
URL: http://mybubble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0