Uppladdning inför årets fest


Dagen var bra. Att jobba dagtid är rena drömmen. C-J-L och jag satte oss och drack varsin islatte på vårt stam-hak efter jobbet innan vi gav oss ut på rosévin-jakt på systembolaget. Vinnördar som vi är kan man inte bara ta första bästa flaskan man springer på. Nu är dock morgondagens förfest på min veranda räddad! Var även tal om att möta upp grabbarna innan det är dags för årets p-fest. Jag glädjer mig så. Det ska bli skoj. Det kommer att bli en hejdundrandes fest. De har stor press på sig direktören och direktörskan.

Dags för sit-ups och sen skönhetssömn.
Ciao



Sprudlande


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Jannike

gud vad mysigt det lät :)

2008-06-05 @ 19:34:51
URL: http://iingensoldat.blogg.se/
Postat av: Tina

Ser sannerligen gott ut och lät nice med, meeen nu måste hon väl ha piggnat till och kan ta sig till bloggen för en uppdatering för oss nyfikna?! :p



2008-06-10 @ 13:35:15
Postat av: Tina

Ser sannerligen gott ut och lät nice med, meeen nu måste hon väl ha piggnat till och kan ta sig till bloggen för att uppdatera oss nyfikna?! :p

2008-06-10 @ 13:40:59
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Tinan: Jorå, nu jädrans är jag pigg igen! Håll i dig för det är en hejdundrandes lång uppdatering på gång.. =)

2008-06-10 @ 14:33:58
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0