The Perfect day?

Wihoo, imorn ska jag fika/äta lunch med Mr. D! Ledig dag imorn nämligen. Blir perfekt med en liten tripp till Götet och sen träning fram mot eftermiddagen/kvällen.
Men först väntar det lite jobb ikväll. Jag har dock varit duktig och sprungit tre varv på slingan idag. Nu ska jag tag i matinhandlingen. Kylskåpet är extremt tomt. Det känns som att det enbart innehåller öl, vin och cola just nu. Pinsamt... Eller nåt.. =)



Inatt drömde jag om Tina och hundspann fast i sommarmiljö - Am I going crazy?

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anonym

Så länge det inte dricks var och varannan dag så är det inte pinsamt! Men se upp, dricka hemma, dricka på jobbet och sen när man är ledig. Du får vara rädd om dig!



Ser fram emot lunchen:)



Mr.D

2008-06-23 @ 16:23:23
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr. D: Lugn nu.. Nu låter det som att jag är alkoholist och det är verkligen inte så. Jag dricker ytterst sällan hemma eller på jobbet. Så det så. Men öl och vin är alltid bra att ha hemma om man skulle få besök eller beheöva något när systembolaget är stängt.



Ses imorn! =)

2008-06-23 @ 17:12:30
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0