Mardrömmar och lunchdejt

I morse vaknade jag av ytterligare en mardröm. Jag drömmer mardrömmar varje natt nu. Vad betyder det? Är det någon som vet?


Jag tog tåget till Göteborg fram mot lunch för att möta upp Mr. D. Jag hittar numera till avenyn. Jag känner mig stolt. Jag börjar bli mer och mer hemma i den staden... Eller vad säger du D?

Vi lyckades hitta ett bra lunchställe med fläskfilé till specialpris. Den var förvånande bra för sitt pris. Det var gott! Jag har blivit ganska kräsen med kött numera efter alla mina år på diverse gourmet-krogar.. ;-)

Det var trevligt att träffa D men vi var båda sega. Så efter får lunchdate åkte jag hem och tränade. Det gjorde susen för jag piggnade till ordentligt! Att träna är underbart!


Snart dags att sova igen. Kan undra vad denna natten har att bjuda på. Imorn blir det fika med fröken Ida och sen jobba hela långa kvällen igen!


So long!



Snygg Målvakt i Min Bubbla

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anonym

Hassan prasslan mandelmassan, vi vill höra nätet prassla! En get en ko, en h**a från Borås!



Mr..hmm:) Lööööv

2008-06-25 @ 00:57:08
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Haha.. Visst.. ;-)

2008-06-25 @ 10:14:48
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Kan bara vara en göteborgare som skriver något sådant dumt.. ;-)

2008-06-25 @ 11:29:18
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0