Håller tummarna för Sverige ikväll!


Pigg och glad på min lediga helg!
Igårkväll drack jag drinkar med hallon i massor med frisörskan. Trots avsaknaden av folk på stället vi var på så hade vi kul. Riktigt kul. Men så mycket sär det finns. På riktigt. Herregud. Idag åker frisörskan till Grekland i två veckor. Jag är inte alls avundsjuk och blir inte alls bitter när jag tänker på det. Nejnej, jag unnar henne det.. ;-)

Idag har jag handlat på MQs stora sommarrea. Fyndade bland annat en svart Lyle & Scott-kofta till halva priset. 500 kr känns mer okej än 1000... Jag är nöjd i vart fall!
Nu sitter jag här och laddar inför kvällens upptåg. Jag och C-J-L ska dricka mousserande och kolla på matchen, sen ska vi gå ut och äta i hemstaden och slutligen blir det utgång! Jag är full av förväntningar. Undra om den där fotbollsspelaren kommer att vara ute. Mycket intressant ska det bli. Kläderna är redan bestämda. Idag blir det FCUK-klänningen och ett par nyinköpta benvita pumps med hög träklack från Novita.




Pratade med grannen igår igen. Jag måste erkänna. Han är intressant. Och hans yttre är det absolut inget fel på. Jag tror vi kan behöva prata lite mer med varandra framöver i sommar... 

Dags att börja packa ihop och köra mot C-J-L. Festen kan börja!

 


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0