Bubbel & romantik i massor!

Midsommar är över för denna gången. Hemmafesten hos F&F på midsommarafton var okej. Jag tror den hade varit lättsammare om det bara varit "vi" i gänget. Jag trivdes i min blomsterkrans i alla fall som jag hämtat hos grannarna på torget.

Gårdagen bestod av 13 timmars jobb. Min franske jobbarkompis gifte sig och jag fick snällt ställa upp och jobba på festen. Och vilken fest det blev! Fransåser och champagne är en väldigt festlig kombination. Brudgummen hade beräknat över två flaskor champagne per person så det blev en hel del över. Vi belönades med varsin flaska och vi delade även på två under kvällens gång. Och maten var wunderbar liksom den förtjusande tårtan som vi också högg in på bakom kulisserna när allt var färdigt.

Idag fortsatte jag med ett 7 timmar långt arbetspass. Ska bli skönt med sovmorgon imorgon kan jag lova. För nu är jag trött. Ska försöka komma ut och springa en runda imorgon också innan jobbet på kvällen.



Vackra Sverige

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0