Brunare än igår


Idag har varit en underbar dag! Sovmorgon och sen var det stranden som gällde. C-J-L behövde ännu längre sovmorgon än mig så hon mötte upp mig på stranden senare på eftermiddagen. Mat och mjukglass i solen med havet som utsikt. Vackert. Hur gott som helst har vi haft det. En avslutande promenad utmed strandkanten hanns också med innan det var dags för biltvättning hos pappan och även en cab-tur. Glidigt.

Och jo, det finns en ny date i mitt liv. Vi kan kalla honom för J. Mycket bra person på alla sätt och vis egentligen. Om jag bara inte hade haft målaren fast i mitt bakhuvud hade det varit grönt ljus. Bara att köra på och låta det hända. Men jag kan inte släppa honom. Är det något fel på mig?!

Imorn väntar tvätt, träning och möte. En fika med C-J-L ska väl också kunna prickas in.
Men nu är det dags för skänhetssömnen. Buenos Noches!


image239

Ibrahimovic In My Bubble


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0