Sköna lata dagar

Bra dag idag.
Vaknade senare än beräknat så morgonpromenaden vid stranden fick försakas. Istället blev det en lång skön lunch med Tinan på Harrys i Falkenberget. Vi förtärde räksallad respektive pasta. Gott! Men tråkigt att man alltid alltid alltid blir missnöjd med servicen på det stället. För maten är det aldrig några större fel på. Tinan är soft. Skönt. Precis så det ska vara. I synnerhet när man har semester.

Jag fortsatte min sköna med att tvätta bilen och sen avslutningsvis lite handling. Jag tillhör gruppen av människor som tycker om att handla i olika butiker varje gång. Olika sortiment och olika möjligheter. Jag vet, jag är en nörd. Men det är okej.

Sitter nu i soffan och funderar på vad man ska hitta på imorgon. Någon som har något tips? Jag är rastlös. Ska försöka lugna ner mig lite med en stor skål popcorn och en film. Alldeles ensam. Synd om mig är det. Don’t you think?




Bör förtäras med citron, annars omöjligt


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tinan

Tack för lunchen kompisen! Det var sannerligen avslapnat och uppmuntrande idag! :)



Imorn skulle du kunna sitta jämte mig i kassan och utforska hur det är i en affär på andra sidan disken... :)



2008-07-10 @ 22:00:09
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Tinan: Tack själv! Jag säger det samma! Vi får göra om det snart med andra ord! =)



Ja, man kanske skulle komma in några timmar och praktisera hos dig? Hade nog kunnat bli en riktig upplevelse! =D

2008-07-11 @ 09:39:12
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0