Fylking gånger 2

I tisdags kväll serverade jag Gert och Tanja förresten. Till min stora besvikelse.
Hur torr som helst. Kruttorr. Jag som fått för mig att han är festlig.



He's in My Bubble for sure


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: MAdde

Då har du samma intryck som mig. HAn verkar ha blivit tråkig sedan han träffade henne. Jag var på CAnarieöarna med rix fm, gänget, fylking och tanja och deras son. Men som du sa... HAn e sååååå boring nu. HAn hade inte ens med sin rosa dress :(

2008-07-24 @ 11:26:32
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: Martina

Tjo bönan, nu vill jag se bildbevis på nya frippan! Kram

2008-07-25 @ 09:12:49
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Martina: Det kommer det kommer.. Men var beredd på en chock.. =) De stora guldiga lockarna från i onsdags är ett minne blott..

2008-07-25 @ 18:52:25
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0