Bittersweet

Dåligt med uppdateringar från min sida. Jobbet har dragit igång igen. Ordentligt!
Fast imorgon är jag ledig igen. Och på söndag. Sitter och försöker smida planer inför morgondagen. En ledig lördag måste man ta vara på. Det lutar åt mat och vin med Andersson.

Igår var det äntligen dags! Den röda fotöljen inhandlades! Den är underbar! Im in love!
Och tro det eller ej, men jag kom även hem med den STORA zebratavlan som jag så länge gått och suktat efter. Jag kan inte sluta titta upp mot den och le. Materialist - ja visst!

Jag och min chef gick ut lugnt och sansat efter jobbet inatt och tog några öl ihop. Det gick bra. Inga diskussioner och inga sura miner. Jag brukar vara skeptisk när han frågar om vi ska ta några öl. Jag vet hur han blir och jag blir alltid besviken och förlorar mer och mer respekt. Men denna gången blev jag förvånad. Visst kändes han lite bitter men vi hade ändå trevligt. Det bästa beskedet av allt är att jag kommer att jobba 45% i recpetionen i höst. Underbart! Det här kommer nog bara att göra mig gott. Tror jag. Man måste i alla fall testa att försöka förbättra sin situation. Annars är det jag som blir mer och mer bitter för varje dag. Det vill vi inte!
Kvällen avslutades bra med goa kramar från J the klädföräljare. Härligt!





I want you - I need you



 


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0