Whats going on?


ÄNTLIGEN! Äntligen blev jag av med min efterhängsna jobbarkompis Johan. Yes. Det blev lite ölande efter jobbet. Så sant. Men att Johan skulle följa med hit var inte riktigt min plan. Trots att han har tjej ville han sova här, men det lyckades jag avstyra. Tack och lov! Fler upptagna killar orkar inte mitt psyke med.. Det kan jag lova..

Japp, sen sist har det jobbats massor. Och då menar jag massor. Så nu ser jag verkligen fram emot ledigheten och femrätters imorn (eller senare ikväll rättare sagt). Det blir vin, mat och tjejsnack. I massor! That's how I like it! =)

Jag avgudar min nya väska. Indiskt skinn minsann. Och att träffa J ikväll var underbart! Jag har saknat honom!

Ikväll när vi ölade såg jag två människor jag absolut inte ville se. JH, en idiot på riktigt som det finns en viss historia med och så målaren. Det kändes mest att se målaren. Och ja det gör ont. Det gör ont på riktigt. Och jag vet att han såg mig men att han aldrig någonsin kommer att våga gå fram till mig igen. Om inte jag går fram till honom förståss. Men är det verkligen värt det?!? Jag dog dock av hans skönhet... Igen.. Jag hatar min svaghet.. Jag har aldrig sett något vackrare.. Och jag vet.. Jag låter verkligen patetisk. Därför ska jag tacka för mig och inta sömnen. Något som jag saknat på sistone. På riktigt.

Night Night.

image122
Hot feelings for you


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0