Stinglös..


Jag har tappat stinget på sistone. Känner mig trött och hängig. Känns inte ens roligt eller nödvändigt att uppdatera bloggen. Tror jag jobbar för mycket, sover för lite och oroar mig och tänker mest hela tiden. Det är inte sunt skulle jag tro. Umgås jag inte med Mr. Väktare på nätterna som umgås jag med J. Känns så skönt att ha J på samma jobb. Känns bra att vi har varandra att prata av oss på. Men honom som sällskap blir problemen så mycket mindre, ibland helt obefintliga. Jag önskar jag kunde ha lite av den sidan han har i mig också. Men icke.

Mr. Väktare.. What to say, what to do?
Jag fick följa med på action i förrgår. Spännande.. ;-)
Men jag vet inte vad vi håller på med egentligen. Inte är det bra i alla fall. Men återigen, jag trivs i hans sällskap.

Ikväll har Tinan och jag ätit tonfisksallad. Och Tinan har äntligen fått botanisera bland mina utrensade kläder.
Hoppas något passar!

Imorgon väntar Core-pass 09.30 och sen löpning, fika med H.S och hennes lille kotte och sen jobb i lobbybaren. Blir nog bra.

Åh förresten, vad lyckades jag med idag om inte typ stuka handleden lite lätt.. Tror jag.. Den värker i alla fall. Hur tar man hand om en stukad handled på bästa sätt? Är det bäst att hålla den lindad? Någon som vet?

Nu sova, vila handleden och drömma vackra drömmar i min bubbla. Natti!

image151
Smoothie - Ett säkert kort för en lysande start på dagen!


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0