Snälla människor är bra människor.


Igår: Soft på jobbet, tro det eller ej. Min gäster hade bra tajming och var bra människor... =)
Kvällen avslutades med ett glas vitt med grabbarna på jobbet. Jag och El Mexicano gick vidare och tog en öl på en av stadens uteställen och hade ett bra samtal. Skjuts hem fixade Mr. Väktare när han fått ut allt folk på puben han vaktade på. Nice. Snälla människor tycker vi om.

Idag: Soft igen. Sovmorgon. Fika med semlor och kaffe med päronen. Promenad och ett besök på Ica. Nu väntar snart soffan, Wallander och grönsaker med dip.

Känner mig söndagsdeppig idag. Mycket tankar i huvudet. De gör mig inte klok. Vet inte vad jag ska göra. Kom och krama mig.


  

Gorgeous chic med lyxbohemisk stil som man inte kan annat än att låta bli att bli avundsjuk på


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0