Shopping-mani!


Yes yes. Gårdagen var bra. Det var samling och gemensam frukost på stan innan tåget bar av mot Götet. Hela dagen vasr lugn, avlsappnad och soft. Lunchen intogs på Barsidan och bestod av pasta med oxfilé och tryffelolja. Till det delade vi på en flaska Pinot Noir från Sydafrika. Mycket trevligt. Soft. Jag höll med lugn men shoppingen då jag varken har råd, behov eller plats för fler kläder just nu. Visst var det frestande då några av tjejerna shoppade loss ordentligt, men jag var faktiskt lycklig ändå. Det pausades innan hemfärden på Soho där vi intog ytterligare ett glas vin. Vi hade siktat in oss på tryfflar (och somliga hade ostarna som mål) som tilltugg men till vår besvikelse hade inte köket fått ordning på råvarorna vid den tidpunkten. Surt. Men vi överlevde. Vi stod oss ändå.. ;-) På tåget hem förtärde jag och C-J-L varsin latte för att inte somna. Vi tog farväl av våra shoppingbuddies och sen var det hemåt i rasande fart för raggardusch, klädbyte, uppiffning och en stänkare innan det var dags för stan igen. Vi intog vår middag på restaurang och avslutade kvällen med chill i lobbyn på vårt jobb med J som jobbade och senare även Mr. Väktare med kollega. 

Dagen idag har spenderats med shopping och fika. Återigen. Det är ett hårt liv man lever.. ;-)
 Har snurrat runt på stan i butikerna med Martina innan det var dags att bege sig hemåt och smida planer inför vår bjudning för The Pink Ladies i april.


Imorgon är det dags för jobb igen. Dubbelpass. Springpass. Split shift. You name it.. kärt barn har många namn. Hårt!



Presenterar nedan några av dagens rea-fynd:

   


Och inte att förglömma, gårdagens inköp:

 

Im in love

 

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Martina

Halloj smulan, måste bara berätta att jag smet in på KappAhl idag. Och där alldeles övergiven i ett hörn låg den snygga väskan jag e så avis på dig för... Det bästa av allt var att den var på rea! Så nu e jag en liten copy-cat! Kram

2008-02-21 @ 18:38:15
Postat av: A

Martina: Nej, vad roligt att den fortfarande fanns! Och på rea dessutom! Du måste dessutom vara världens bästa rea-fyndare! KRAM

2008-02-22 @ 02:58:59
URL: http://mybubble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0