I väntan på fastis...


Ahh.. Ledig dag idag! Blir inte mycket gjort idag ska ni veta. Just nu tvättar jag och väntar på fastighetsskötaren. Sen blir det träning i eftermiddag. Slapp dag. Ska avsluta med lite handling på kvällen. Gott gott.

Igår hade vi kursavslutning och provet skrevs. Jag klarade det. Jag har inte fått tillbaka något resultat men vi gick igenom svaren efteråt. Jag hade nog inte mer än ett fel. Kan man tro att jag är nöjd. Så nu väntar jag bara på mitt certifikat. 

Jag är orolig över vårens mode. Jag vill inte gå ifrån den där sköna lyxbohemiska stilen. Jag trivdes (trivs) med den. Och att börja använda jeans igen efter allt leggings-användande skrämmer mig. Jag har aldrig känt mig bekväm med mig själv i jeans. Jag är rädd.

Dags att hänga tvätt och fortsätta vänta.

image127

Love your style


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0