Förkyld och Magtränad..


Oh Yes! Färdig-Corad-sprungen-strechad och tänjd. Känns skönt. Även maten är förtärd. Snart dags att fräscha till sig lite med hjälp av det älskade kastanjevattnet och brun-utan-sol tuben. Uppfräschning kan behövas, känner mig lite grå och hängig idag.. och förkyld! Och om jag nu ska få klaga lite till så värker det i handleden också från insidenten (läs slagsmålet) med isklamparna i stora frysen på jobbet igår.

Min floristväninna Tina konstaterade igår att min orkidé börjar bli hängig. Kanske ska böra vattna den sådär som man ska nu då i hopp om att det kan repa sig. Jag tycker verkligen om blommor. I massor! Men de verkar inte trivas så bra i mina konstant skuggiga fönster.. What to do?!

Dagens låt: Faster Kill Pussycat - Paul Oakenfold

image152

I cant help myself - I think Im losing control

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0