Champanché, magont, tankar och kastanjevatten i massor!

Maten var god igår. Jag tror desserten toppade allt. Hela upplevelsen. Sen fick såklart jag ont i magen av kaffedrinken jag drack. Inte lätt med överkänslig mage ibland. Kvällen avslutade jag och Tinan med lite AfterWork och Champange med jobbarkompisarna som jobbat. Ledsen att det blev lite mycket job-talk Tina, blir lätt så när man är på jobbet. Vi får gå någon annanstans nästa gång så VI får prata ordentligt! Men nu har du fått se mitt jobb i alla fall.. =)

Ikväll väntar jobbet på mig igen. Det pratades om festligheter mot kvällens slut. Jag får se om jag joinar in. I såfall blir det lugnt för min del. Känns så. Möjligtvis att kvällen avslutas med en kärringkopp med Mr. Väktare som ska vara vaktmästare i krogdörren ikväll..
Jag vet inte alls var vi har varandra längre. Jag höll inte det jag lovade och vi har blivit på tok för "close". Hur kunde det bli så? Jag som var så säker på att jag skulle vara stenhård mot både honom och mig själv. Den ena sidan av mig säger till mig att jag mår bra av det hela och att jag ska fortsätta att bara släppa allt.. Den andra sidan är arg, upprörd och säger till mig att tänka lite längre än näsan räcker och se konsekvenserna.
Den ena sidan fortsätter och intalar mig att bara köra på och njua lite av situationen medan den andra sidan tjatar om detta är totalt onödigt och försöker nog bara skydda mig från att bli sårad.
Är det rätt eller fel? Ska jag njuta och leva eller ska jag vara realist och inse att jag faktiskt kommer att kunna bli rejält ledsen av detta? Leva i nuet eller tänka på framtiden?

Mycket tankar. Mycket jobbigt.


Nu ska jag prova mitt nya kastanjevatten från Clarins och hoppas på att jag blir en brun och fräsch chic inför kvällens hårda arbete. Ha en underbar lördag vänner! So long buddies!


image131

Good shit


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0