Sko-maniac..

Helgen gick snabbt.
 Jobb och slapp i fredags.
I lördags var det mycket på schemat ska ni veta.
Först blev det Halmstad och shopping med Tina. En riktigt mysig tur till storstan.. =) Jag fick köpt två par skor och sidenband. Sen sa plånboken stopp. Trötta åkte vi hemåt och jag fick helt plötsligt bråttom med alla förberedelser inför kvällens fest. Blev rikigt lyckat och en hel del folk. Bara bra folk. Det tycker vi om. Men att gå ut har jag tröttnat på känner jag. Jag tog mig hemåt tidigt. Dock fick jag inte vara ensam då allt slutade i kaos och folk fick för sig att de skulle sova hos mig och någon gjorde slut med sin pojkvän efter fem år. Jag höll på att spricka av frustration. Men vad gör man inte för sina vänner även fast det enda man vill bara är att få vara ensam. Tur man inte har dem problemen. Jag är så långt ifrån såna problem man kan komma.

Idag har jag haft en underbar ledig dag som jag spenderat med mina fina vänner. Först morgonpromenad med H. Sen lunch på haket med C-J-L och H. C-J-L följde med mig hem och tog en kaffe här och pratade ytterliggare en massa skit i några timmar.. Nu sitter man här. Trött och nedstämd. Ensam. Idag är en såndär dag då jag absolut inte vill vara ensam.

Den mystiske målaren. Guess you want to be updated..
Vi hörs av varje dag. Men han har inte vågat sig hit igen. Jag undrar varför. Och varför hörs man av varje dag?! Vad betyder det?
Jag försöker påminna mig själv om Mr Väktares ord: "Ha de lägsta tankarna om honom som du kan ha om en människa tills han bevisar motsatsen".
Jag vill inte vänta mer nu. Är han feg? Är jag för feg? Vill han inte?
Många frågor men uteblivna svar. Jag kommer nog förbli förvirrad. Och frustrerad.

 

Kapen - I'm in love



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Alicia

Tina - Hoppas du spanar in sidenbanden ordentligt nu. De gjorde succé! =)

2008-12-01 @ 22:03:22
Postat av: Tina

Oh, ja det blev ju kalasfint med sidenbanden! Toppenköp vännen :)

2008-12-02 @ 19:55:58
Postat av: Anonym

Låter som en trevlig shoopingtur med Tina.

Vi kan väl köpa klappar för mellan hundra och två hundra om det är OK

Vi får nog hålla det lite öppet med julfesten...är lite krasslig och har precis skrivit och sagt till Martina att jag nog inte orkar med att glögga även om jag såååå gärna vill.

Jag hoppas på att det blir bättre snart för en tradition som man haft i typ 18 år är ju tråkig att bryta och ja det är typ din tur:)

2008-12-02 @ 22:46:06
Postat av: Anonym

Låter som en trevlig shoopingtur med Tina.

Vi kan väl köpa klappar för mellan hundra och två hundra om det är OK

Vi får nog hålla det lite öppet med julfesten...är lite krasslig och har precis skrivit och sagt till Martina att jag nog inte orkar med att glögga även om jag såååå gärna vill.

Jag hoppas på att det blir bättre snart för en tradition som man haft i typ 18 år är ju tråkig att bryta och ja det är typ din tur:)

Kram till dig M

2008-12-02 @ 22:47:32
Postat av: M

Låter som en trevlig shoopingtur med Tina.

Vi kan väl köpa klappar för mellan hundra och två hundra om det är OK

Vi får nog hålla det lite öppet med julfesten...är lite krasslig och har precis skrivit och sagt till Martina att jag nog inte orkar med att glögga även om jag såååå gärna vill.

Jag hoppas på att det blir bättre snart för en tradition som man haft i typ 18 år är ju tråkig att bryta och ja det är typ din tur:)

Kram till dig M

2008-12-02 @ 22:48:22
Postat av: Tina

Jamen du, vilket lyft det blev med sidenbanden!! Jag kan bara säga: WOW! :)

2008-12-03 @ 12:41:49
Postat av: Tina

Men oj vad många kommentarer det blev plötsligt...när jag postade mitt sista hade det första jag skrev ännu inte kommit in såg det ut som. Nåväl...dubbelt så bra! :)



Kramis bästa Alician ever!!

2008-12-03 @ 12:44:52
Postat av: Alicia

Tinan: Sidenbanden är en grym detalj. Vilken "touch"! =) KRAM



M: Men så tråkigt att du inte känner dig bra. Som sagt du måste försöka ta det lugnt. Jag blir orolig för dig! Vi behöver inte bestämma datumet ännu. 100-200 kr blir jättebra. Vad önskar du dig? KRAM

2008-12-03 @ 13:04:07
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det krånglade lite igår med att få in kommentarerna men det blev visst många istf. ingen, nåväl

Ha en bra dag idag gumman, kollar in din blogg på lunchrsten Puss på dig

M

2008-12-03 @ 13:06:13
Postat av: Alcia

M: Jo, jag märkte att det krånglade. Men nu ser det ut som att jag är populär i alla fall.. =) Plugga lugnt idag sötnos! Puss och kram!

2008-12-03 @ 13:52:42
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är alltid poppis vännen Ha det mysigt ikväll

M

2008-12-03 @ 16:48:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0