Poorly chic

Ja mycket jobb, lite vila. Så ser det ut.
Slutade runt kl 2 inatt, var tillbaka på jobbet kl 10 i morse. Som tur var det en väldigt lugn natt, inga jobbiga eller skumma människor. Det är jag lättad över. Men min förkylning känns allt tyngre. Halsen smärtar något förbannat och huvudet känns som att det ska explodera. Tror jag har lite feber också faktiskt. Nu i kväll svettas jag mest. Alltså svettas på riktigt. Obehagligt. Jag har inte haft feber på evigheter. Men jag har fått för mig att det är ett bra tecken när man svettas mest. Kommer sova gott inatt!
Avslutade min kväll med lite Beck på tv och två glas vin. Det tyckte jag att var värd. Ska försöka få i mig lite te nu också för att lindra smärtan i halsen. Sen ska jag sova. Min bästa granne har haft kill-fest ikväll så det har varit skränigt och högljutt fram tills nu. Äntligen begav de sig till stan! Jag har inga problem med ljud, liv och rörelse annars. Men just idag hade det varit skönt om det varit tyst.

Imorgon är det dags för julfest. Det är tradition. Jag lovar att jag ska repa mig tills kl 15 imorn! Oroa er inte! Ska bli mysigt att träffa tjejerna igen! Känns som att det var längesen nu!


Dagen idag var ganska slapp faktiskt. Presentkort har sålts i ett kör. Över 20 000 har vi sålt presentkort för. Trevligt.. Värre lär det bli imorn och på måndag. På måndag är det jag och min fina Helena som fått äran att sälja. Ska trots allt bli ganska kul. Tycker det är lite mysigt. Övriga hotellet är ju stängt så det är enbart presentkorten vi kommer behöva koncentrera oss på. Och så låsningen av hela skiten på kvällen förståss. Skrämmande. För sen är det stängt. På riktigt! Underbara känsla! 7 dagars ledighet väntar.. Jag längtar!!

Nu kurera mig med sömn.



What I need


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0