Olyckan jag...

Efter sömn, vila och drömmar om honom känner jag mig.. förvirrad..
Jag känner mig olycklig. Ända in i själen. Jag har inga pengar, ingen kärlek och ett jobb som jag hatar. Jag vet att jag är lyckligt lottad för vännerna finns där. Men jag finns inte där för dem. Jag jobbar alltid alltid alltid på deras lediga tid. Det tar sönder mig. Bit efter bit. Jag känner mig trasig, olycklig och vill bara ge upp allt.

Personligt. Antagligen för personligt.



Falling - Down, Down, Down


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Mr.D

Du skulle må bra av en förändring helt klart. Känns som det är jobbet som får dig att känna dig som du gör. För det där med killar, det fixar sig bara du får lite bättre självkänsla. Då förstår du att t.ex målaren inte är värd dig. Tror att jobbet tynger dig mer än du anar. Sök något annat jobb, utbildning etc. Kom igen nu, du kan inte fortsätta så här. Livet ska inte vara en pina rakt igenom. Man ska inte hata ett jobb som man lägger ned så mycket tid på som du gör. Då är det inte värt att vara kvar.



Vi måste prata nån dag, det märker jag det. Jag kan shoppa i veckan om du vill handla lite julklappar i götet:)



kramar om

2008-12-08 @ 01:05:35
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr D: Tack för ditt stöd men shoppingen får jag hoppa över. Jag har ärligt talat INGA pengar. En hundralapp kvar till den femtonde då det är löning och den måste jag ha till mat. Inte undra på att man blir deppig.. Jag jobbar ihjäl mig för skitlön. Det är så i min bransch. Inget OB nästan och helkassa förhållanden. Och du har rätt, det är mitt jobb som tynger mig. Jag är så trött på att bli illa behandlad. Utnyttjas är det enda man gör. Jag är trött på att inte vara värd något! Jag är trött på att bli behandlad som en hund.. Jag är trött för att finnas till tjänst för allt och alla nonstop. Jag är trött på min äckliga restaurangchef som är helt fruktansvärd. Det är nog främst på grund av honom faktiskt som jag känner såhär. Jag trivs med alla andra.

Kram.

2008-12-08 @ 06:49:32
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Jag kan bjuda ner dig hit. Vi behöver inte shoppa, bara sitta ned och prata lite. Dricka hemma brygd kaffe äta nån krämbulle. Får bli min Jul-klapp till dig. Funkar fredag bra?

2008-12-08 @ 13:12:00
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Du är snäll! Jag uppskattar det, mycket mycket mycket. Men fredag är svår. Jag ligger på två scheman just nu på fredag. I restaurangen jobbar jag 10-15 / 18-24 och i receptionen 12-20. Vet inte hur det kommer att lösas. Jag orkar inte. Men någon dag i nästa vecka kanske? Helgerna är ju jäkligt svåra för mig.. =(

2008-12-08 @ 16:28:17
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Torsd?

2008-12-09 @ 00:06:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0