My only wish

Början på det som skulle bli kärleken.
Tog det slut där?
Den som lever får se.
Jag ogillar att gå i ovisshet. Att bara gå och vänta.

Jag har kommit på någon som jag önskar mig i julklapp.
En såndär vas man har hyacinter i. Är ni med mig?
Det vill jag ha! För hyacinter är verkligen min grej.
Jag fick en fin vit av frisörskan som börjat slå ut så smått. Det doftar ljuvligt!
Eller så skulle jag vilja ha ett fint nattlinne.
Eller en ny mobil. Eller en ny bärbar dator. Eller en ny bil. Eller ett nytt liv. Eller en man.

Lyssnar vidare på Britheys "My only Wish (This Year)" och konstaterar hur mycket den stämmer in på mig.
Uppladdning inför jobbet. Ikväll ska jag suga ut pengar på julbordsätande idioter för att rädda min ekonomiska kris. Men först ska håret lockas till lite granna.



Butterfly-Boots



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anonym

Låter bra se till att få mycket driks vännen!!!

kram M

2008-12-04 @ 18:55:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0