Mucho Trabajo - No Dinero


Muchissimo trabajo hoy!
Que bien, que bien..

Eller nåt.. Typ..
Julbords-skit!



Orlando - Hunk of the week


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Mr.d

Men vad är det han har på sig? Vilken gräslig kombination. Slipsen och skjortan funkar ju inte alls ihop..usch och fy....Hunk? Får la kräva att han ska klä sig snyggt alla fall? Vart är ambitionerna Alice?

2008-12-12 @ 18:14:28
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Men jisses Mr D, kläderna är liksom ingenting man tänker på om man skulle få denna killen på fall.. Han har så mycket mer än så. Man ska inte döma någon efter klädstilen har jag hört.. =)

2008-12-13 @ 01:41:02
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr.D

vad tänker man på då? Pengarna? Eller kanske hans vackra innre?



Men du kan väl inte mena allvar att du inte skulle bry dig om din kille klädde dig sig helt talanglöst när han försöker klä sig snyggt? Är ju en annan sak om han klär sig alldagligt och skiter i hur han ser ut. Men när han försöker, som han på bilden. Då får du som kvinna gå in och peka med hela handen right?:)

2008-12-13 @ 01:52:30
Postat av: Mr.D

Föresten. Vill höra uppdateringar hur det går med förberedelserna inför Göteborgs varvet.

2008-12-13 @ 02:05:29
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Nejnej, du var väl en poäng där så.. men va fasen.. Kolla in ÖGONEN på grabben! Då glömmer man klädstil och allt annat oväsentligt..



Göteborgsvarvet ja.. Det är ett avslutat kapitel för mig. Det blev för mycket press. Press från mig själv. Jag mådde dåligt psykiskt. Får väl träna inför 2010 istället.. typ.. Jag vet att jag är en looser.. Men man ska göra det för att det är roligt. Inte må dåligt av det.

Hur går det för dig?

2008-12-13 @ 02:34:20
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Tinan

När jag väl kollade noga på hans kläder, efter att ha släppt blicken från hans fina fina ansikte och då speciellt ögonen, anser jag coolt. Det är väl inte precis så att han tänkt att det ska matcha till 100%, det är väl det som är det snygga, det coola liksom. Me like! :p (fast ärligt, blicken ville ju lätt glida upp mot ögonen hela tiden... =D)

2008-12-13 @ 07:38:10
Postat av: Mr.D

Aj då, va tråkigt. Men mår man dåligt av det så gör man. Tycker dock att du gav upp lite väl snabbt?



Jag har inte börjat träna än. Blev magsjuk för två veckor sedan och nu är jag förskyld. Vet inte om jag ska satsa jag heller. Har haft så jäkla ont i knät hela hösten. Funderar på att sälja cyklarna och skita i allt vad cykling heter resten av livet och be ortopeden att kapa benet som han ville. Men får se, ska ge det en chans. Kanske blir bättre i knät av att träna.

2008-12-13 @ 12:48:34
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Tinan: Jag kunde inte sagt det bättre själv! Så klockrent! För så är det verkligen!



Mr D: Nej, ge inte upp. Men kanske inte helt bra att ge dig på Göteborgsvarvet. Jag tvivlar inte på att du inte fixar det, men dumt att påfresta knät.

2008-12-13 @ 15:54:36
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Man cyklar inte Göteborgsvarvet:)



Vadå klockrent? Coolt kan man säga om vad som helst. Han har en clown shorta, det är ju tufft till kavaj och en slips som inte passar in. Nu vänder du kappan efter vinden Alicia.



God Jul!:)

2008-12-13 @ 16:06:44
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Haha, nejnej, jag gillar kläderna har jag kommit på. Du är bara avundsjuk på Orlandos snyya stil.. =D



Nej jag vet väl att du inte ska cykla! Men knät blir la lika påfrestat av att springa och gå långt på asfalt, eller? :-p

2008-12-13 @ 16:38:02
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Tinan

Finns det inte ett ordspråk som lyder "en skönhet klär i allt"? Det tycket jag passar in som rubrik över denna bild... :)

2008-12-13 @ 17:18:00
Postat av: Mr.D

Nu ska vi göra om och göra rätt Alicia. Det är inte Göteborgsvarvet jag ska klara av under 10 timmar. Det är inte specielt svårt nämligen:)



Ska man under 10 timmar i det varvet jag ska göra, så får man inte vara långt efter elitutövarna i denna sport. Man kan kanske jämföra under 10 timmar med under 1h20min i gbg varvet. Jag har gjort varvet några gånger.

Nu får du tänka lite själv. Vilket lopp ska jag genomföra för 4e gången?:)hmm, nu känner jag mig dryg:)

2008-12-13 @ 17:20:52
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr D: Läs ditt eget inlägg..



Postat av: Mr.D

Föresten. Vill höra uppdateringar hur det går med förberedelserna inför Göteborgs varvet.



2008-12-13 @ 02:05:29



Klart jag tar för givet att det är Göteborgsvarvet du skulle springa.. Men det finns väl fler..

2008-12-14 @ 12:18:22
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Ditt minne sviker dig min kära Alicia.



2008-12-14 @ 14:49:39
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Jag vet att du brukar cykla vätternrundan men det var ju inte det du skrev.. Därför trodde jag du menade Göteborgsvarvet som du faktiskt skrev. Men jag beklagar att jag inte förstod bättre.

2008-12-14 @ 15:05:08
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0