Good Morning Sunday!

Idag känner jag mig bättre!
Som jag visste.
Väcktes kl 03.47 av Björnen som ringde. Ingen ovanlighet alls.
Han hade absolut ingenting på hjärtat. Inte heller det är en ovanlighet.

Borde göra mig i ordning väldigt snart.
Sen blir det städning, julfika och möjligtvis en träff med D ikväll. Jag kan inte bestämma mig om jag vill eller inte. Jag känner mig bara deppig. Varför går det där med kärlek så bra och lätt för alla andra?! Varför kan det inte vara lika klockrent för mig?
 
Idag är en jobbig dg känner jag.
Känner mig ful. Värdelös. Totalt onödig i denna världen.

God Jul.



Happy




Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: MR.D

Kärlek går lätt för alla andra....sure.

2008-12-21 @ 19:28:12
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Okej Mr D, inte för dig och mig. Men majoriteten av de jag umgås med går det strålande för.. Därför kan man ibland känna sig ensam. Och den känslan kan jag tyvärr inte rå för. Sorry.

2008-12-21 @ 21:57:07
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Nope, det förstår jag och inget att be om ursäkt för.



Men du är inte ensam, alltid nåt:)

2008-12-22 @ 15:06:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0