Dagens roligaste!


Möttes av det här på dörren till tvättstugan idag, komsikt!



Hel-festlig granne


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Mr.D

Hon har antagligen rätt?:)



Men en del grannar är ju värre än andra. Minns när jag blev utskäld för att jag tvättade en röd dag. En röd dag som var mitt i veckan dessutom. En dag som jag inte hade en aning om, eftersom jag vid tillfället var långtidsjukskriven och inte hade en aning om att folk var lediga den dagen. Jag är inte religös, så hur ska man veta när man inte jobbar?



Hur som helst. Kärringen som knappt kunde gå, och som antagligen dör inom 10 år pga åldern - tyckte att det var värt mödan att ta på sig och gå ned till tvättstugan för att skälla ut mig, för att jag tvättade mina kläder...Jaja, god natt......Jag har också haft avbrott från datorn - tills nu. Men det var helt frivilligt. God Jul!

2008-12-28 @ 23:50:01
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr D: Fast det ser alltid helt okej ut när jag kommer till tvättstugan och ska tvätta.. Jag tror hon inte har annat att göra och bara letar fel att kunna reta sig på.. Man får inte vara allt för känslig om man ska bo i lägenheter..



Men ärligt, får man inte tvätta på röda dagar?!



Fika snart?

2008-12-29 @ 11:16:33
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0