Waiting for the weekend


 

Längtan till helgen är stor.
På lördag kan allting hända.
Spännande.



Keep your fingers crossed people



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Theres

Oja det ska jag =) Du får hålla tummarna för mig också om bebisen bestämmer sig för att komma ut. Har haft lite känningar men det kanske bara är lite förberedelser för livmodern....kan ju dröja länge till också =) Bamse kram, Theres.

2008-08-26 @ 22:42:43
URL: http://tpa.blogg.se/
Postat av: Tina

Kan du ge dig på att jag ska göra! Spännande det här ju! :) Vad ska ni göra? Komma o hälsa på Tinan på jobbet kanske? ;)



Hoppas verkligen det blir en mysig/trevlig/kul helg vännen!



Många kramar!

2008-08-29 @ 12:31:28
Postat av: Alicia

Tinan: Att hälsa på Tinan på jobbet är en lysande idé. Men om han tycker att det är lika roligt att hälsa på dig som jag är jag mindre säker på.. ;-)

Kram!

2008-08-30 @ 00:19:06
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0