Saturdaynight baby!

Här sitter jag och väntar..
Inväntar främmande minsann. C-J-L och Helena är det som kommer. Hade tänkt att bjuda dem på varsin liten fördrink innan vi ska mot middag och bartömning.

Kvällens drink jag ska bjuda på:

Krossad is
Råsocker
Färska hallon
Färsk lime i massor
Mörk rom
En skvätt passionsjuice


Muddlat givetvis. Farligt gott!
Den nya iskrossen (DELUXE) ska invigas. 

Har inhandlat en ny partyblåsa, håret är plattat och jag känner mig just nu riktigt fin. 
Ska hålla mig lugn ikväll. Riktigt lugn.
Jobb kl 09 imorn med chefen. Då gäller det att  vara skärpt minsann.

Vad hittar ni på denna lördagkvällen?
 


Lovely

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0