Övertrött

Trött trött trött.

Alldeles för trött.

Ska snart krypa ner i min säng och vila mina blå lite granna.

Jobbade dubbelt igår, från tidig morgon till natten. Tidig morgon idag igen och dessutom en ordentligt lång powerwalk längs med strandpromenaden med Helen. Det är verkligen vackert. Man bara går och njuter av det man ser.


Imorgon är jag ledig.

Tur det.

Tror inte jag hade orkat jobba en hel dag till utan tillräckligt med sömn.

Jag ska ta tåget upp till Götet igen. Fika med brud-Lina. Ska även passa på att hitta en 25-årspresent till frisörskan. Någon som har något tips på en bra present?


Ser fram emot morgondagen.

Och lördag såklart.

Svårt att släppa det.


Men nu lite sömn.

Välbehövligt!
Hasta Mañana



Moby - Extreme Ways


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0