Lyxlunch och träningsvärk - I'm feeling fine!


Life is good. Nya livet har börjat. Har jag kanske missat att berätta. Det nyttiga livet. Minimalt med alkohol, nyttig mat, mycket träning. Jag deffar. Och jag har disciplin. Det har slarvats för mycket i sommar. Mycket skräpmat, alkoholhaltiga drycker, godis, sena måltider och dåligt med träning. Det funkar inte. 

Lunch på stan idag med min kanadensiska vän som bjöd som tack för hjälpen för översättningen på hans projektarbete. Snart kaffe med C-J-L. Sen jobb. 

5 dagar kvar. Och förresten så har jag träningsvärk i magen idag. Underbart!



5 ynka dagar kvar - tiden går i snigeltakt

  

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Mr.D

Jag lyckas aldrig få träningsverk i magen.....lyckos dig.

2008-08-15 @ 12:13:18
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr D: Jag tänkte verkligen på andningen när jag tränade magen. Jag har insett att jag alltid har andats fel. Nu blev det bra mycket jobbigare minsann! Och nu blir musklerna finare också får vi hoppas på! Inga utåtväxande muskler.. Annars har jag nästan aldrig heller lyckats få träningvärk i magen förut..

2008-08-15 @ 16:37:01
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr D: Och förresten så kanske du har mer tränad mage än mig.. Tränar man någon muskel ofta får man ju inte träningsvärk.. ;-)

2008-08-15 @ 16:38:28
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr D

Jo, men jag har ju precis börjat träna igen, men det kommer la kanske?:)

2008-08-15 @ 17:45:08
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr D: Ja kanske.. Du kanske ska träna hårdare.. ;-)

2008-08-16 @ 11:34:46
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0