Ja och här var det plats för en passande rubrik ja...

Mitt nya sunda liv har börjat!
Nej riktigt så är det inte. Men jag beslutade mig igår för att hoppa över festen på måndagsklubben och valde att träna istället. Jag har kommit igång med träningen gen. Körde ett stenhårt pass idag igen. Och det känns skönt. Alldeles underbart!

Morgondagen är hyffsat oplanerad. Ganska skönt. Träningspaus blir det i alla fall. Ska möta upp min kanadensiska vän för att visa upp arbetet. Hoppas att det inte kommer att ta allt för lång tid. På kvällen ska jag möta upp älskade tant Tina för lite mat och skvaller. Ska bli skoj. Intressant att kolla in hennes nya frisyr också minsann.

Jag har haft en bra dag och jag har ett bra liv med bra människor runt omkring mig. Men ändå känner jag mig så orolig. Så förvirrad. Så fylld av panik. Så stressad. Jag vet inte vad det är som händer med dig.



Unbelievable


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0