Upset and frustrated


Ofrivillig blogg-paus pågår kan meddelas. Min laptop är totalförstörd efter att den av en ren olyckshändelse ramlade ner på mitt stenhårda klinkersgolv. Så med största säkerhet är alla bilder, dokument och minnen borta. För alltid. Känns hårt. Men jag får skylla mig själv som inte köpt en extern hårddisk. Surt. Jag kommer tillbaka när jag kommer tillbaka. Time will tell!

So long amigos! 

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Neeeeej! Men hur kunde det hända? Ajajaj...inte bra alls! :( Hoppas den går att laga!?

Hoppas att du har det bra my friend!!

Kram kram kram!

2008-04-20 @ 16:31:04
Postat av: Marie

Aj, sådant gör ju riktigt ont - ända in i själen!

2008-04-20 @ 16:49:35
URL: http://www.metrobloggen.se/marie
Postat av: Hanna

Nej fy satan va trakigt att allt ar raderat! :(

2008-04-21 @ 11:22:11
URL: http://theobsession.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0