So You Think You Can Dance?!


Japp, då var man tillbaka igen. Har inte gått att komma in på bloggen sen i lördags. Störigt.

I lördags spenderade jag kvällen hos H, vi delade en flaska av vårt favoritvin och pratade om viktiga och oviktiga saker. Sedan slöt vi upp med jobbarkompisar som slutat jobba och gick på nattklubb. Det var helt okej. Höll mig ganska lugn. Fick med mig C-J-L hem som sov över. Så i söndags var det frukost på stan och allmänt soft. Skönt. På söndagskvällen var jag ambitiös och ställde till med middagsbjudning. Mr. D kom ner från Götet på besök. Trevligt! 

Igår var det jobb i nästan 13 timmar som gällde. Men det bästa av allt var att jag fick se denna mannen (och kvinnan) dansa. På riktigt:


 

image173

Helena Fransson &Tobias Wallin - Hot, hot, hot!


Tobias dansade senast med Dilba i Let's Dance (en annan partner var Yvonne Ryding). Helt sjukt imponerande vilken show det är att titta på dansmänniskor in action. Det gjorde min kväll på jobb bra mycket lättare!

Idag är det en ny lång dag. 10-15 är första intensiva passet. Sen blir det gymmet i några timmar fram till 18, då det är dags att gå på nästa arbetspass. Känns sådär. Imorgon är ännu värre dock. 08-24 står det på schemat. Den känns inte helt okej. But What To do?!

Dags att vakna till på riktigt och starta dagen med en smoothie. Dagens ingredienser blir hallon, banan och vaniljsyoghurt.

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0