Psycho Circus!

Gårdagen på jobbet började bra. Jag kände mig pigg och glad. Jag kände den där underbara känslan att absolut INGEN eller INGET kan få mig på dåligt humör idag. INGET eller INGEN kan trycka ner mig! Men så dalade det.. Ju längre kvällen blev dessto sämre blev mitt humör... Jag och min kollega tog hand om två stora sällskap och det var en enda stor circus. Som aldrig ville ta slut. Vi blev helt totalt utmattade. Helt slutkörda. Dessa människorna krävde så mycket av ens energi att jag inte finner några ord. Vi sprang konstant fram till kl 02 då vi stämplade ut oss.

Jag har redan avverkat dagens första arbetspass. Snart är det dags att gå på nummer två. Kan bli spännande. 150 gäster varav huvudpersonerna på honörsbordet består av ett helt idrottslag med killar som tog SM-guld förra helgen. Farligt farligt... ;-) Det blir nog en hejdundrandes fest! Och inte nog med det, två våningar nedanför killarnas festvåning - i restaurangen, kommer Carolina Gynning och hennes Entourage avnjuta en middag. This is gonna be fun! 

Dags att vila, äta och piffa upp mig!
Hasta luego!

image201 image202

Carolina den fina i Victorias klänning?!



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Kim Ekholm

sv* Jävla bra förklaring. Jag håller med dig.

2008-04-26 @ 16:56:52
URL: http://kimza.se
Postat av: Natalie B

Jag tycker att Victoria passar bäst i den.

2008-04-27 @ 00:35:01
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Är jag den enda som inte tycker att det är fint att vara så smal som Victoria Beckham? Inga höfter, pinnar till ben och armar som spagetti.. Hm..

2008-04-27 @ 20:30:39
URL: http://mybubble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0