Mormors biffmiddag!

Lunchen hos mormor är avklarad. Det finns ingenting i min värld som slår min mormors biffar! Idag avslöjade hon det magiska receptet. Men jag tror inte att det kommer att smaka så som hennes om jag sätter igång och lagar själv. Har varit riktigt bortskämd idag med biffar, potatis, gräddsås och lingon och sen äpplepaj med vaniljsås. Mina favoriter! Nu är jag mätt!!

Kom precis innanför dörren och mellanlandar bara lite innan det är dags att jobba. Kl 18 är det dags. Ska stå i baren ikväll. Blir soft. Kan behövas. Min kropp är trött och sliten av alla tunga lyft. Kroppen riktigt värker. Det har den aldrig gjort förut.. =(

Nåväl. Nu ska jag sluta klaga och tycka synd om mig själv. För i övrigt så mår jag faktiskt bra idag!

image189

Marc Jacobs kampanjbild med Victoria Beckham


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Natalie B

Vilken är den bästa filmen?

2008-04-11 @ 17:59:45
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Natalie B

svar: Donnie Darko är som sagt en gammal favorit.. typiska tjejfilmer funkar alltid..men jag gillar även skräckfilmer som tex. Saw.. gillar filmer som inte är så förutsägbara och filmer med bra budskap.

2008-04-12 @ 13:00:26
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Sandra

Den var riktigt snygg faktiskt, om man jämför med de andra bilderna som har varit förskräckliga :)

K R A M

2008-04-12 @ 18:45:06
URL: http://snaddra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0