Helgen som gick...


Jag har jobbat hårt och många timmar denna helgen. Den helgen som egentligen skulle varit min lediga helg. Men jag ska inte vara bitter. Det blir pengar av det hela i alla fall!

I förmiddags var jag uppe och bakade hallon- och blåbärspaj som jag sedan bjöd mina vänner Martina och Ida på. Trevligt med fika-gäster och TACK för en skön och avslappnad eftermiddag! Jag önskar verkligen att det fanns mer tid över till att träffa vänner på. Jag är så otroligt rädd för att de vänner jag har ska försvinna ifrån mig. Med mina arbetstider är det ofta kämpigt att pussla ihop dejter och möten... Åh vad jag vill byta jobb! Någon som vill anställa mig?

Imorgon blir det träning och jobb. Ledig dag på tisdag och mycket troligt lunch med frisörskan. Väldigt trevligt, men nu blir det alldeles strax skönhetssömn! 

image204

Några av de bästa som jag saknar så mycket att det gör ont! 


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0