Äta ute is da shit!


Var det hon? Jag tror det. Det högg till i hela mig. Jag kan ha sett den jag inte ville se...
Jag och Emelie har varit på Harrys ikväll och ätit. Mr Väktare överraskade oss båda genom att vara där också. Något som överraskade mig ännu mer var hur fin han är privatklädd utan uniformen.. Han gav mig sånadär speciella blickar när Emelie inte såg. Fan. Fan. Fan. Han var fin. Allt för fin. Finare än vad han får vara. Och hon, var det hon?!
Var skönt att komma ut lite ikväll i alla fall. Emelie pratade om allt och inget och jag lyssnade mest, men det var otroligt skönt! Att slippa tänka på hur man själv mår och behöva prata. Ibland är det skönt att bara flyta med. I alla fall just nu.

Jobbet mellan 10-15 idag gjorde mig bara nedstämd. Gick mot min vilja till gymmet och tränade i eftermiddag. Jag ångrar det inte, det var verkligen skönt! Jag kände mig så mycket piggare efteråt. Imorgon blir det träning igen. Med Snygg-Martin. Ledig dag imorn. Jag ska gå till Synsam och kolla på glasögon är det tänkt. Ska bli kul faktiskt. För första gången i mitt liv känner jag att jag vill ha ett par glasögon som jag kan tänka mig att visa mig ute bland folk i. Annars har jag alltid avskytt glasögon och hållt mig troget, allt för troget vissa gånger, till min linser. Men att varva med ett par snygga glasögon ibland är nog inte fel. Eller vad tror ni? De får inte vara för markanta bara, för då kommer jag inte att känna mig bekväm.

Jag tycker verkligen om mitt hår just nu. Lockarna håller bra. Jag önskar bara att det växte lite snabbare. Jag vill ha det sådär riktigt långt en gång innan det är försent. När man blir äldre blir det bara kortare och kortare. Tantfrisyr hör åldrandet till.. ;-)

Nu dags för skönhetssömn! So long guys ans gals!

image179

She's got the look

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Ett par snygga glasögon kan ju vara just riktigt snyggt! Hur har det gått? Fått med dig lite prover hem måntro? :)

2008-04-08 @ 14:49:38
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Yes Tina, nu har jag fixat glasögon med mig hem! Kom och kolla in vettja! =)

2008-04-08 @ 15:38:24
URL: http://mybubble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0