Another day goes by..

Helgen är över igen. Den gick snabbt förbi. Lite för snabbt. Kanske beror på att jag hade ledig dag i lördags. Jo faktiskt - ni läste rätt! Jag var ledig i lördags! Fast det är inte så att jag bara fått ledigt sådär utan var på grund av att jag ställt upp för en jobbarkompis ett par gånger. Nu var det hennes tur att betala tillbaka.

Lördagen fördrevs genom att köpa nya krukor och blommor till mitt fönster. Fika och middag på stan med C-J-L och sedan även shopping på Willys. Sen var det snabbt hem för dusch, städa, uppfräschning, platta håret och sen var man party-snygg inför kvällens festligheter.
Blev en lugn kväll på stadens nattklubb. Kvällen avslutades med pizza och samtal med Emelie på jobbet. Sedan blev C-J-L och jag hemskjutsade av Mr. Väktare som jobbat extra som krog-vakt. Perfekt!
 
Söndagen började med jobb kl 10 och så var även den dagen förbi. Igår jobbades det 12-22. Samma sak där. En hel dag bara drog förbi. Sorgligt att spendera så många timmar på jobbet kan jag känna. Jag får panik på det. Men idag har jag ledigt! Har även ledig dag imorgon. Känns helt otroligt att ha ledigt två dagar i rad på samma vecka! När hände det senaste egentligen?!

Jag har varit fullt upptagen av min tvätt idag. Sen bar det av till gymmet. Efter muskelpumpandet gick jag en timmes promenad på strandpromenaden i det fina vädret. Havet är så otroligt vackert! Vilken natur vi har i detta landskapet! Jag får aldrig nog.

På återseende mina vänner..
image192
Fancy?





Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0