An Angel Saved Me Once Again


Han är farlig. På riktigt. Men ändå kan jag inte vara ifrån hans närvaro. Mr Väktare. Farligt. Men underbart.
Telefonen ringde och räddade mig. Jag önskar att jag hade hans förmåga att prata med människor, hans förmåga att pigga upp, glädja, peppa och få människor att må bra. Att få människor att förstå hur bra dem egentligen är.
Han är min coach. Det känns så skönt. Just när jag tänkte på hur mycket jag behövde höra honom prata med mig tidigare ikväll så pep det i telefonen. Som på beställning. Mystiskt. Räddande ängel.

Någon som också förtjänar ett TACK är Tina. Tack Tack Tack! Du är ovärderlig. På riktigt.

Jag är helt ur balans. Tårarna kommer och går ikväll. Men de är tvugna att komma ut någongång.
Nu ska jag somna, ladda upp inför provet imorgon och då ska jag ge allt! Keep your fingers crossed! Och ring mig för guds skull inte imorgon på morgonen! Då är det fokus som gäller.. ;-)

image175

Today I Talked To An Angel

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0