Grubblerier..


Tillbaka i soffan igen. Har paus mellan arbetspassen, så segt! Ogillar såna dagar, man sitter ändå bara och väntar på att börja jobba igen. Nivån på avslappningen är lika med noll.

Drömmer mer och mer om en semester, det känns verkligen som att det behövs nu! Men det känns som att det inte kommer att bli någon semester i höst för min del, hur mycket jag än vill. Det verkar vara personalbrist och extremt mycket att göra.. =(

Igår var jag ledig. Det var skönt! Dagen spederades genom att tvätta och städa på förmiddagen, sedan bar det av till Ge-Kås på eftermiddagen med mamman min. Jag hittade massor' av saker till min lilla lya, mest nöjd blev jag nog med en vas jag hittade. Avslutade kvällen med en burgare på Burger King. Tyvärr ledde det till stort samvetskval.

Jag känner en allt starkare vilja att köpa bil. Är trött på att passa tågtider så fort jag vill ta mig någonstans. Och att inte kunna dra iväg till diverse olika ställen (läs; diverse olika oerhört spännande varuhus som till exempel Väla, Ge-kås och IKEA) på en ledig dag gör mig knäpp!


Nåväl, dags att äta och fixa i ordning sig för arbetspass nummer två!

Tjipp!


image7

Gorgeous


 


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0