Weak As I Am


image30

Believe it or not, but I miss this city like hell right now.. Take me back... Sky Blue City

Idag är det jobbigt. Jag vill inte. Jag oroar mig. Jag grämer mig. Jag tänker. Jag hatar det. Det enda jag vill är att känna mig riktigt lycklig. Sådär lycklig så att det känns bra ända in i själen. I själva verket är jag bara en olycklig, ensam och bitter människa som just nu skulle må allra bäst av att få en kram. Det är det enda jag vill ha nu. En kram som berättar att jag duger, att jag är omtyckt, att jag är älskad. Men det går inte. Det är inte så. Idag är det jobbigt... Fan.


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Martina

Kram vännen!

2007-10-30 @ 16:56:29
Postat av: Tessan

En stor kram till dig hjärtat!!

2007-10-30 @ 17:50:39
Postat av: Anonym

Tack kära ni, idag känns det lite bättre... =)

2007-10-31 @ 03:27:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0